Heräsin yöllä omaan itkuuni. Näin valtavan pahaa unta. Tajusin, että nyyhkytän unen takia, mutta minun oli päästettävä vuolaat kyyneleet ulos, olo oli ikävä. Olin nähnyt unta, että venäläiset rikolliset pysäyttivät sinisen pakettiauton ja vaativat minua antamaan koirani heille. He paiskasivat auton oven kiinni ja kaasuttelivat tiehensä. Sitten unessa oli kulunut kaksi  kuukautta koiran sieppaamisesta. Ikävöin koiraani syvästi. Minua raastoi hirvittävä pelko siitä, että koirastani oli tehty vain pentukone. Että se tehtyään yhdet pennut on taas raskaana, sitä pidetään betonihallissa,eikä se näe koskaan päivänvaloa. Eikä koskaan pääse kävelylle, eikä leikkimään. Pelkäsin, että sieppaajat eivät vie koiraa eläinlääkärille kun se sairastaa tai sillä on kipuja. Pelkäsin, itkin ja kaipasin.

Seuraavana päivänä tajusin, että olin nähnyt unta, että koirani elää tehtotuotantosian elämää.

Grillataan kuin viimeistä kesäpäivää?