Sitku mä oon iso tyttö, mä saan oman sateenvarjon.

Sitku mä kasvan niin näen kaiken yhtä korkealta kuin Jyrki.

Sitku isä lähtee matkalle, mä saan nukkua äidin vieressä. Sitku isä tulee matkalta, mä saan Tobleronea.

Sitku mä pääsen kouluun. Sitku mä opin englantia, osaan laulaa Abban biisejä. Sitku mä pääsen Niinalle yökylään, me leikitään mustaa aukkoa.

Sitku mä meen yläasteelle. Kun mä oon pussannu jotain poikaa. Sitku mä saan micmacit. Kun mä pääsen spagaatiin. Kun mä pääsen matikantunnilta pois. Kun mä pääsen yläasteelta pois.

Sitku mä saan poikaystävän, mä haluan että se katsoo mun isän kanssa urheiluruutua.

Sitku mä oon täysi-ikäinen. Sitku mä saan työpaikan. Vauvan. Toisen vauvan. Isomman asunnon. Sitku mä laihdun. Sitku ei oo enää velkaa. Sitku on kesä. Loma.

 

Sitku lapset muuttaa pois kotoa. Kun mä voitan lotossa. Kun mä ostan uuden auton.

Kun mä irtisanoudun. Kun mä oon eläkkeellä.

Sitku mä kuolen, mut tuhkataan.